Thursday, March 19, 2009

i CAME, i SAW, i CONQUERED !

selepas aku keluar bersama kawan2..
aku terus pergi PORT DICKSON
pergh bapak la bosan...

selepas semalaman tidur di hotel TI..
aku dengan tanpa segan silunya terus pergi ke rumah api tanjung tuan..
dengan perut ku yang kosong ku mendaki bukit itu dengan gagahnya..
pergh bapak la penat..

hampir setengah jam aku mendaki..
aku rasa usaha aku memang berbaloi...
aku dapat melihat pandangan yang berpandangan?(HHAHA)




selepas itu.. aku turun ke pantai yang terpencil...
sungguh cantik permandangannya..
baru aku tahu bumi itu sphere..(lawak2)
berbaloi juga usaha aku..

aku sudah... anda pula bagaimana?

6 comments:

  1. blah la weh, dah macam destinasi bajet la pulak, haha.

    ReplyDelete
  2. pergi PD naik bukit!!!!

    WTF!!!!

    its not worth it

    boleh tengok kat google earth

    ReplyDelete
  3. semangat...
    rumah api tanjung rachado..!!!!
    haha..
    semangat sejarah!!!!

    ReplyDelete