Friday, January 30, 2009

BOY's hangOUT! :O

serious bai...

semalam kami pergi ke KLCC. Sepatutnya PLAN kitaorang nak pergi midvalley2 tapi tetiba pulak changing plan.pergi je klcc tu. Macam - macam kami buat di Klcc .contohnya :



  1. tengok wayang (bribe wars) . p\s: bosan yarabi.

  2. makan kfc. kenyang je

  3. kacau orang. (geng2 ikram ngan acalip)

  4. tangkap gambar

  5. naik keretapi .



Semasa menunggu wayang jalan?, aku dan mereka( acalip dan ikram) pergi bersiar- siar di luar klcc. Best bai, dapat jumpa ramai kenalan ikram. hahahcube! jangan marah ye. ini semua adalah kebenaran ok. Baring2 atas rumput, kacau orang indonesia, couple,budak2.... aih dah lama tak buat da.. haha



the best shot of the day




apa2 pun, kami tetap bergembira dan berpuas hati dengan melawat klcc nie. Walaupun ade sedikit kekecohan dan pergaduhan, kami tetap bergembira. Aku HABISKAN RM60++ .
tapi berbaloi jugak!

9 comments:

  1. celah mane geng aku...??? x per r..bahan r aku...maklumlah..ko kan da nak blah...x per aku sabar jerk...aha

    ReplyDelete
  2. woi sakai, celah mana geng aku? ha? sakai.

    ReplyDelete
  3. huhu.
    rileks lar.
    saje je.
    keh3.
    :O

    ReplyDelete
  4. ko kate crita bride wars x best???
    gile ar tuh..
    bpk best citer tuh..ko leh pulak kate x best..ishh3..

    ReplyDelete
  5. "the best shot of the day" setuju sngt2 ! smart gyla gmbr turh ! :D
    haiyarkk!~ nk tngk r bride wars
    zaim kate x best
    kq rabiya kte bestt
    eishh

    ReplyDelete
  6. tgk r saper yg captured gmbr...hhaa

    ReplyDelete
  7. a'ah.
    tiga orang je pergi.
    sob2 je.
    haha.

    :O

    ReplyDelete